2015. augusztus 22., szombat

*Bevezető*

     
  *  
   -Szia,Jon vagyok.-nézett rám barna szemeivel,egy konkrétan félisten srác.Abban a pillanatban úgy éreztem a szívem néhány másodpercre megszűnt dobogni ,nehézkesen vettem még a levegőt is,percek teltek el mire én is kinyögtem egy helló szerűséget.Nem,biztosan nem égettem le magam előtte,az arcom se lehetett paprika piros á ugyan...
                                         
                                         ---------------------------------------------------------------------
                                             

Üdv kedves blog olvasó,örülők,hogy idetévedtél az oldalamra remélem körül is nézel itt!

  Ha szeretnél egy izgalmas,érzelmes és váratlan fordulattal teli blogot olvasni jó helyen jársz és remélem nem okozok majd csalódást.:)

 A blogom egy átlagos lányról fog szólni,aki természetesen egy olyan fiú után fut és vágyakozik akit bárhogy is próbál nem kaphat meg.Vagy végül mégis sikerülni fog neki?;) Ígérem nektek ez ki fog derülni.

 Mindenesetre,ha bármilyen kérdésetek van írjatok meg  nekem e-mailben :) A kommenteknek nagyon örülnék,hiszen a visszajelzésekből látom,hogy tetszenek e eggyes részek. Jó olvasgatást nektek!

                                                                                                                               *Niki*



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése